středa 26. března 2014

Let them eat cake!

Zdravím mí milí potenciální čtenáři :)

Tento blog jsem založila proto, abych se i já mohla podělit se světem o mé úžasné a perfektně vypracované cukrářské výtvory. Poznali jste ironii, že? :D

Bude mi to tu sloužit jako úschovna fotografií, receptů a možná i nějakých těch duševních výlevů.

Jako první bych se s vámi ráda podělila o svoje prvotiny. V těchto dobách jsem neměla ani tušení co je to vanilkový extrakt (mimochodem doteď ho nemám ale MUSÍM si ho pořídit), že existují nějaké vypichovače na marcipán, jedlá lepidla, jedlé fixy, o existenci žehličky na marcipán ani nemluvím.



Prostě jsem se jednou rozhodla, že je čas upéct mamince k narozeninám dort. A protože nejsem pejsek s kočičkou, pečlivě jsem se připravila :) Nastudovala jsem si recept na báječný mramorový korpus, koupila krém v prášku (Fuj!), připravila si potahovací hmotu z marshmallows a jala se péct dort :D Nakonec to nedopadlo tak špatně, posuďte sami

Omluvte bordel okolo, foceno hned po dokončení :)

Další šťastný los si vylosoval tatínek, neb měl zanedlouho svátek. A tak opět řádili žlutí maršměláci a já se vyřádila :D

Kravičková podložka nesměla chybět :D
Toto byly mé dva první pokusy, byla jsem na ně samozřejmě velmi pyšná, ale vůbec se nepodobaly těm krásným dortům co znám z televize!

Proto vám příště ukážu své další, už lepší výtvory :)

1 komentář:

  1. Super dorty! Už se těším na další nálož korpusů a krémíků i s receptem:) :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše sladké komentáře :)