pátek 31. října 2014

Macarons #3

Zas a znovu. Pořád hledám svůj TOP recept na makronky, takže zkouším a zkouším. Můj poslední pokus už se pomaličku blíží k dokonalosti :) No a protože byl Halloween a já byla pozvaná na Halloweenskou party, musely jít makronky se mnou. A tematicky v barvách :) A pro vás mám samozřejmě recept.


Suroviny:
- 60g mandlové mouky
- 75g moučkového cukru
- 45g bílků
- 25g krupicového cukru
- potravinářské barvivo

Postup: je u všech makronků dá se říct stejný, proto si ho dovolím drze zkopírovat z minulého receptu :D

Vždy si nejprve suroviny navážím abych měla vše při ruce. Nachystám si plech s šablonou a pečicím papírem.

Smíchala jsem mandle s cukrem moučka, projela mixérem a prosila.

Do mísy jsem si vsypala cukr krupice, vlila bílky a vyšlehala do tuhého, matného sněhu. Pak jsem přidala gelové potravinářské barvivo a znovu prošlehala. Je dobré občas zastavit šlehač a stěrkou si setřít sníh z misky, tak se nestane, že budete mít sníh neprobarvený.

Do sněhu jsem si přes jemné sítko znovu prosila směs mandlí a cukru. Začala jsem stěrkou míchat, spíše "krájet" hmotu, až byla kompaktní a ze stěrky se táhla jako láva. Směs jsem přendala do sáčku a na plech podle šablony nastříkala kolečka. Používám jak pečicí papír s šablonou, tak i silikonovou podložku. Nechala jsem makronky zasychat tak dlouho, dokud jsem se jich nemohla na povrchu dotknout a na prst se mi nic nepřilepilo :)




Pak jsem předehřála troubu na 150 stupňů. Makronky jsem pekla cca 20 minut, dokud nešly odloupnout z podložky. Nechala jsem je vychladnout a plnila čokoládovou ganache.



Za recept moc děkuji blogu yummy muffin.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše sladké komentáře :)