neděle 16. srpna 2015

Restaurant Day VI. - Ostrava

16.8.2015 se konal již šestý ročník Restaurant Day. Já jej navštívila již potřetí, poprvé ještě v nedokončeném Impact Hub, poté v Cooltouru a nyní se konal v prostorách před Cooltourem. Poučena z předchozích ročníků jsem se vybavila krabičkou, s sebou vzala rodiče s dalšími dvěma a vyrazili jsme.

Co je to vlastně Restaurant Day? Je to den, kdy si každý kuchtík - amatér může otevřít svůj stánek a předvést ostatním své umění. Někdo peče sladkosti, jiný hamburgery, sushi či jiné dobroty. Restaurant Day se koná čtyřikrát do roka.

zdroj
Po příchodu na místo jsme si postupně prošli všechny stánky a rozhlédli se, co je v nabídce. Musím se přiznat, že vybrat si nebylo jednoduché, všude kolem nás bylo spoustu makronek, cupcakes, dortíků a cheesecaků či panna cott. Nakonec jsem se rozhodla pro některé osvědčené prodejce a samozřejmě jsem ochutnala i něco nového. Postupně vám ukážu, co dobrého jsem pořídila.

S láskou pečené

Tvarohovo čokoládový dortík

Mrkvový dort

Rumová koule, laskonkový dortíček, minicupcake s burákovým máslem




Makronky
Tartaletka s 70% čokoládou a čerstvými ostružinami, makronky - pistáciová, malinová, levandulová

Eclairs s čokoládovou náplní, makronka na vyzkoušení :)

 U mlsné kočky
Panna cotta s lesním ovocem a panna cotta s mangovým želé

Tuším že arašídová makronka, tartaletka s créme patissiére a čerstvým ovocem

Byla jsem ráda, že rodiče odjížděli domů a mou krabičku vzali s sebou do bezpečí lednice, protože než bych všechno dovezla večer domů, tak by nic nezbylo :D A kdybych nebyla nešika nešikovná, nemusela mi mangová panna cotta spadnout a já si nemusela jít pro novou :D

O hodinu později jsem se sešla s kamarádkou a na Restaurant Day jsme vyrazily znova. Ještě pořád zde bylo spoustu dobrot, takže jsme se daly do další degustace, ze které ale už nemám fotky, jelikož všechno frčelo rovnou do žaludku :)

Jako první sladkost jsme si daly vynikající cheesecake s rybízem u stánku se jménem Sedmé nebe. Zde jsme si také koupily domácí meduňkovou limonádu, usadily se do trávy a jen si užívaly skvělou atmosféru a úžasné jídlo. Poté jsme se přesunuly k dalším stánkům a u Oktaríny si daly vodu s luxusním levandulovým sirupem a k tomu přidaly raw brownies od Óm-strawa.

Celý Restaurant Day jsem si opravdu užila, počasí bylo jako na objednávku, i když později se trošku rozpršelo, jako jediné minus, které ale organizátoři ovlivnit nemohli, vidím spoustu vos sedících na dobrotkách a moji malou krabičku - samozřejmě se mi tam nevlezlo všechno, co bych chtěla. Už teď se těším na další ročník a připravuji si větší krabičku na další množství dobrot. Kdo ví, třeba už konečně seberu odvahu a dalšího ročníku se zúčastním jako prodejce :)

Více fotek a informací naleznete na FB Restaurant Day Ostrava (klik na název)

Byli jste na Restaurant Day ať už v Ostravě či jinde? Dejte mi vědět vaše zážitky, co jste ochutnali a jak se vám tam líbilo! :)

Pokud jsem někomu zkomolila jméno, zaměnila fotky, nebo něco napsala špatně, prosím přihlaste se! Nepamatuji si všechno přesně :)

1 komentář:

Děkuji za všechny vaše sladké komentáře :)